نحوه نصب اولیه  Windows 10

 

اگر نمی خواهید از نصب ویندوز موجود به روزرسانی کنید، می توانید نصب ویندوز 10 از سی دی یا فلش قابل بوت نصب کنید.

حتماً زبان ، نسخه و معماری مورد نظر برای نصب ویندوز 10 را انتخاب کنید. اگر آن را روی رایانه شخصی با پردازنده 64 بیتی نصب می کنید ، نسخه 64 بیتی را می خواهید. اگر آن را روی رایانه شخصی با پردازنده 32 بیتی نصب می کنید ، به نسخه 32 بیتی نیاز دارید.

اگر ویندوز 10 را روی رایانه رایانه محلی نصب می کنید ، کافی است کادر "استفاده از گزینه های توصیه شده برای این رایانه" را علامت بزنید و این ابزار به طور خودکار نسخه صحیح را برای رایانه فعلی شما بارگیری می کند.

 

 

این ابزار به شما امکان می دهد فایلهای نصب ویندوز 10 را در درایو USB کپی کرده یا در DVD رایت کنید. اگر از درایو USB استفاده می کنید ، اندازه آن باید 4 گیگابایت یا بیشتر باشد. به عنوان بخشی از این فرایند ، تمام پرونده های موجود در درایو USB پاک می شوند.

پس از ایجاد رسانه نصب ، باید آن را وارد رایانه ای کنید که می خواهید ویندوز 10 را روی آن نصب کنید. سپس از رسانه نصب بوت می شوید. این ممکن است نیاز به اصلاح سفارش بوت در سیستم عامل BIOS یا UEFI رایانه شما داشته باشد که   بسته به انتخاب شما برای نصب ویندوز از روی فلش ممورییا از روی سی دی خواهد بود

در صفحه Windows Setup ، زبان، قالب زمان و واحد پول و طرح صفحه کلید را انتخاب کنید. برای ادامه بر روی بعدی کلیک کنید.

 

 

 

وقتی به صفحه نصب رسیدید ، "Install Now" را انتخاب کنید و دستورالعمل های نصب ویندوز 10 را روی رایانه دنبال کنید.

وقتی به "Which type of installation do you want؟"  رسیدید روی صفحه ، روی "custom" کلیک کنید تا نصب جدیدئانجام شود و همه موارد روی رایانه پاک شود. (اگر نظر خود را تغییر داده اید و می خواهید نصب موجود خود را ارتقا دهید ، می توانید روی "upgrade" کلیک کنید.(

در صفحه بعد ، هارددیسک مورد نظر جهت نصب ویندوز را انتخاب کرده و آن را پاک کنید. اگر چندین پارتیشن در آن درایو دارید ، ممکن است بخواهید آن را نیز پاک کنید.


 

هشدار: هنگام حذف پارتیشن ، همه پرونده های آن پارتیشن را نیز حذف می کنید. قبل از انجام این کار حتما از هر پرونده مهم پشتیبان تهیه کنید!

وقتی پاک کردن پارتیشن ها تمام شد ، باید یک فضای بزرگ "unallocated space" داشته باشید. آن را انتخاب کنید ، روی "new" کلیک کنید و هنگامی که درایو شما قالب بندی شد ، روی next کلیک کنید.

ویندوز 10 خود نصب می شود و ممکن است در طی این فرآیند چند بار راه اندازی مجدد شود. پس از اتمام کار ، رابط نصب عادی را مشاهده می کنید که هنگام نصب ویندوز 10 بر روی هر رایانه شخصی جدید مشاهده می کنید ، جایی که می توانید حساب های کاربری را اضافه کرده و تنظیمات مختلف را تنظیم کنید.

 


بتا 3 رایانه ,ویندوز ,صفحه ,درایو ,کلیک ,پارتیشن ,کلیک کنید ,انتخاب کنید ,رایانه شخصی ,کنید وقتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پیشگیری از بيماري هاي گوش و حلق وبيني سئو و طراحی سایت وبلاگ تفریحی و سرگرمی جذابستان دما مهر اسمان چت فروشگاه فیلم و سریال میهن شاپ akhbar tecnolozh6