سوء استفاده ن از مردان به وسیله مهریه:

مهریه بر مبنای مهر و عاطفه بنا گذاری شده اما امروزه تبدیل به زجریه شده است. وسیله ای شده که  علاوه بر اینکه مردان را زجر می دهد، ناخودآگاه ن را نیز زجر می دهد، از همان ابتدای مراسم ها چانه زدن های معاملاتی شروع می شود، از همان جا طلب کار بودن خانواده دختر و خود دختر نسبت به پسر مشخص می گردد. ذهن خانواده دختر چه از وعده سکه و چه از ترس مشکلات به بیراهه سوق داده می شود. و خوشبین  نیستند. بنابر این آقایان جوان باید از همان ابتدا که همچین مواردی پیش آمد، دست از چانه زدن و ادامه  این روند خطرناک کشیده و امید های زندگیشان را در کنار عشق واقعیشان بیابند. 

معشوق ها باید پشت و پناه هم باشند و یعنی هر دو به فکر آینده زندگیشان باشند، اما بعضی از خانم ها نگران زندگی بوده و این نگرانی را معطوف به همسرشان می دانند و طلب کار او هستند در چنین شرایطی عشقی به وجود نمی آید، تنها چیزی که مشاهده می شود خسته شدن مرد از زن به دلیل فشار هایی که همسرش برای او دارد و همچنین خسته شدن زن نسبت به کمبود هایی که در زندگی وجود دارد و مرد را مقصر می داند. که این می شود طلب کاری زن از مرد.

به طور کلی اگر قرار بر عاشق بودن و لذت بردن از زندگی است چرا مردان باید مبلغی را به ن بدهکار باشند. بدهی که از هر نوع بدهی دیگری مثل چک یا .، ارجح تر و بدتر است، شوخی هم نیست، باید پرداخت کرد یا زندان رفت و شغل، عمر و جوانی  خود را نابود کرد، سابقه دار شد (سابقه کیفری درجه 6)

بنابر این اگر فردی بخواهد زندگی کند تمامی دارایی زندگی در اختیارش است و اگر نخواهد زندگی کند با هزار سکه نیز زندگی نمی کند، و بحث در مورد مهریه مخصوصا مهریه بالا خود نشان دهنده عدم وجود عشق و  وجود خطری در زندگی است.

 آقایان نهایتا  مهریه 14 میلیونی را بیشتر قبول نکنند، همان هم کم نیست، اما اگر کسی توانایی پرداخت دارد و یا پول مفت دارد به کسی بدهد که مثل گربه هیچ دمی هم تکان ندهد، مختار است خود را بیچاره کند چون زن با گرفتن مهریه، باز هم قدر دان نیست و طلب کار است و مهریه را حق خود می داند. پس اگر می خواهید حقی برای فردی که هنوز نمی شناسید ایجاد کنید و خود را بدهکار کنید مختارید و به این ترتیب می توانید راه را برای ان به ظاهر انسان (البته نه همه) باز کنید. بعضی از این ن دچار بیماری شده اند که این بیماری  در جامعه در حال همه گیر شدن است.

آقایان توجه کنند که در زمان آشنایی و خواستگاری  در صورتی که صحبت از مهریه بالای 14 سکه شد، آن شرایط را ادامه نداده و خود را درگیر شرایط احساسی نکنند که در این شرایط عقل درست کار نمی کنند، و ان احساس از همین مورد سوء استفاده می کنند و می دانند مردان را به کجا بکشانند.

بعضی از ن می گویند: من به مهریه توجهی ندارم و فقط  می خواهم در مقابل خانواده ام منزلتی داشته باشم

توجه شود که اگر زنی این صحبت را نمود، بدون اینکه احساسی شوید بدانید که کلکی در کار است و بدانید این خانم  بسیار ماهر است و چه ماهرانه شما را خام می کند و دست بر احساسات شما گذاشته است. و اگر احساسی شدید می بینید که چه بلایی بر سرتان می آورد. اما اگر عقلانی تصمیم گرفتید هیچ ضرری متحمل نمی شوید.

 

 

یا ازدواج نکنید یا خوب ازدواج کنید                                                                                                                                                                  

لطفا نظرات خود را ارسال نمایید. با تشکر 

 

 

 

 

 


نیاز روز زندگی ,مهریه ,ن ,مردان ,وجود ,احساسی ,خانواده دختر ,وسیله مهریه ,استفاده ن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کلش مستر - استراتژی و مپ وار و فارمینگ تان هال 8 تا 12 و... عشق و دوستی بانک مقالات و اخبار مهم بورس 24 بهار مسیرِ عشق بيماري هاي زنان را درمان كنيم