شیلنگ ویبراتور بنزینی چیست؟

شیلنگ ویبراتور بنزینی قدرتمند هستند که به درایوهای فلکس استاندارد (شفت) و سرهای لرزاننده مورد استفاده در ساخت بتن متصل می شوند. مدل های شیلنگ ویبراتور بنزینی از موتورهای بنزینی چهار چرخه برای تولید حداکثر 12،670 دور در دقیقه و 2.5 اسب بخار استفاده می کنند.

تمام مدل های شیلنگ ویبراتور بنزینی به شفت های انعطاف پذیر استاندارد و ارتعاشی متصل می شوند و کاملاً قابل تعویض با ویبراتورهای برقی یا پنوماتیک هستند.

شیلنگ ویبراتور بنزینیبا فرکانس بالا با مبدل یکپارچه ، سطح بالایی از راحتی کار و حداکثر رسیدگی انعطاف پذیر را ارائه می دهند. شیلنگ ویبراتور بنزینیبه راحتی می تواند بدون داشتن نیاز به لوازم جانبی اضافی ، ضمن حفظ همان دور در دقیقه و کیفیت تراکم بالا ، به هر پریز برق متصل شوند.

کوله پشتی شیلنگ ویبراتور بنزینیامکان انعطاف پذیری را برای پروژه های تلفیق بتن فراهم می کند که امکان دستیابی به مناطق سخت برای دستیابی به تحرک را فراهم می کند.

ویبراتورهای بتونی وسیله ای کلاسیک در ادغام بتن هستند. آنها برای جابجایی هوا از طریق لرزش بتن که هنوز هم مایع است ، لازم است. کاربرد آنها قوی تر و مقاوم تر کردن شیلنگ ویبراتور بنزینی است. دلیل این امر به این دلیل است که کار اصلی به اصطلاح سر ویبراتور در داخل بتن انجام می شود. سر ویبراتور در بتن تازه مخلوط (سبز) نگهداری می شود تا بتن محکم شود. وزن غیر عادی که در سر ویبراتور قرار گرفته و با موتور حداقل 6000 چرخش در دقیقه می چرخد. بدین ترتیب سر ویبراتور باعث می شود لکه های بتنی تازه ارتعاش یافته و حباب های هوا به سمت بالا بلند شوند. راندمان عملکرد ویبراتور بتنی تأثیر زیادی در بهره وری اقتصادی فرایند تراکم و کیفیت نتایج کار دارد.


لرزش بتن در نسخه های مختلف مدل

ویبراتورهای بتونی ما در طرح های مختلف و با ویژگی های مختلف مناسب در دسترس هستند. تجهیزات ما شامل یک درایو ، یک شافت انعطاف پذیر و یک سر ویبراتور است. سر ویبراتور در طول های مختلف و با تعدادی قطر در دسترس است. طول ویبراتور بین 30 تا 60 سانتی متر و قطر آن بین 3 تا 10 سانتی متر است. هرچه قطر سر ویبراتور بزرگتر باشد ، وزن خارج از سطح داخلی و در نتیجه قطر ادغام مؤثر در بتن که ویبراتور بتنی دارد ، بزرگتر است.

شافت انعطاف پذیر ویبراتور بتونی که معمولاً به عنوان شیلنگ نیز شناخته می شود به عنوان نگهدارنده سر ویبراتور عمل می کند. شافت انعطاف پذیر از ماده ای سخت و مقاوم در برابر آب و جامد ساخته شده است تا بتواند کاربرد سخت در بتن را تحمل کند. شفت های قابل انعطاف برای ویبراتورهای بتونی ما نیز در طول های مختلف وجود دارد. این بسیار مهم است ، زیرا ترجیحا از شفت های انعطاف پذیر کوتاه استفاده می شود ، به عنوان مثال ، برای زمین یا سقف. از طرف دیگر برای ستون ها ، عناصر باریک و بلند و شفت های انعطاف پذیر ویبراتور طولانی تر مورد نیاز است. این محصول برای استحکام قطعات صاف یا حتی برای کار در قطعات بتنی ساخته شده است. شما این انتخاب را دارید که یک ویبراتور بتنی را به صورت الکتریکی و یا یک موتور احتراق بنزینی یا دیزل مجهز کنید.

ویبراتور بتونی مناسب را برای مناطق کاری خود پیدا کنید:

قطر ویبراتور بتونی باید انتخاب شود تا حد ممکن بزرگ باشد. به این ترتیب می توان سریع کار را برای ادغام بتن نگه داشت و از این طریق سایش را کاهش می دهد.

پیشرو صنعت می تواند شما را در شیلنگ ویبراتور بنزینی راهنمایی کند، پس همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

 


کاتر آسفالت بر | ماله پروانه ای | ویبراتور ,شیلنگ ,انعطاف ,بنزینی ,پذیر ,بتونی ,شیلنگ ویبراتور ,انعطاف پذیر ,ویبراتور بنزینی ,ویبراتور بتونی ,شافت انعطاف ,شیلنگ ویبراتور بنزینی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

امور مربوط به تاسیسات فنی upload docdl hamnafas19 اجناس فوق العاده پای نتورک چیست؟ صابرین 72