شیلنگ ویبراتور بنزینی به طور گسترده ای در جاده ها ، پل ها ، تونل ها و انواع تیرهای بتونی پیش ساخته در کف استفاده می شود و یک ابزار مهم است ، شما می توانید از یک شیلنگ ویبراتور بنزینی استفاده کنید یا از موتور الکتریکی ویبراتور ساخته شده در محل یک ابزار ایده آل را مشخص کنید.

شیلنگ ویبراتور بنزینی دستگاههای کلاسیک در ترکیب بتن هستند. آنها برای جابجایی هوا از طریق ارتعاشات بتونی که هنوز مایع است ، مورد نیاز هستند. کاربرد آنها باعث تقویت و مقاومت بیشتر بتن می شود. ویبراتور داخلی یا ویبراتور پوکر اغلب به معنی ویبراتور بتنی است. دلیل این امر این است که کار اصلی به اصطلاح سر ویبراتور در داخل بتن انجام می شود. سر ویبراتور به منظور تحکیم بتن در بتن تازه مخلوط شده (سبز) نگهداری می شود. وزن خارج از مرکز که در سر ویبراتور قرار دارد و توسط موتور تأمین می شود حداقل با 6000 دور در دقیقه چرخش می کند. بنابراین سر ویبراتور باعث می شود تا بتن تازه دچار لرزش شود و حباب های هوا به سمت بالا بروند. 200 هرتز این فرکانس برای دستیابی به عملکرد لرزش کافی با تجهیزات ساخت و ساز جمع و جور مورد نیاز است. بازده عملکرد شیلنگ ویبراتور بنزینی تأثیر زیادی در بهره وری اقتصادی فرآیند تراکم و کیفیت نتایج کار دارد.

 

شیلنگ ویبراتور بنزینی ما در طرح های مختلف و با ویژگی های مختلف در دسترس هستند. تجهیزات ما از یک درایو ، یک شافت انعطاف پذیر و یک سر ویبراتور تشکیل شده است. سر ویبراتورها در طول های مختلف و با تعدادی قطر موجود هستند. طول ویبراتور بین 30 تا 60 سانتی متر و قطر آن بین 3 تا 10 سانتی متر است. هرچه قطر سر ویبراتور بزرگتر باشد ، وزن خارج از مرکز داخلی نیز بزرگتر و در نتیجه قطر یکپارچه سازی در بتن است که یک ویبراتور بتونی دارد. شما می توانید هر شکل سر ویبراتور مورد نیاز خود را انتخاب کنید. مربع یا گرد ، یک سطح صاف یا لاستیکی  بدون توجه به شکل و پوشش سر ویبراتور ، نحوه عملکرد همیشه یکسان است.

شافت انعطاف پذیر شیلنگ ویبراتور بنزینی که معمولاً به آن شلنگ نیز می گویند - به عنوان نگهدارنده سر ویبراتور عمل می کند. شافت انعطاف پذیر از ماده ای مقاوم در برابر آب ، مقاوم در برابر آب و جامد ساخته شده است تا بتواند در برابر سختی بتن مقاومت کند. شافت های انعطاف پذیر ویبراتورهای بتنی ما نیز در طول های مختلف موجود است. این بسیار مهم است ، زیرا شافت های انعطاف پذیر کوتاه ترجیحاً به عنوان مثال برای زمین یا سقف استفاده می شوند. از طرف دیگر ، برای ستون ها ، عناصر باریک و بلند و شافت های قابل انعطاف ویبراتور بتونی طولانی تر مورد نیاز است.

شیلنگ ویبراتور بنزینی مناسب برای محل کار خود پیدا کنید:

قطر ویبراتور بتنی باید به اندازه بزرگترین حد ممکن انتخاب شود. به این ترتیب می توان زمان کار برای تلفیق بتن را سریع نگه داشت و در نتیجه سایش را کاهش داد. از عوامل محدود کننده قطر سر ویبراتور ، درجه تقویت و فاصله تا شیارهای لرزش است. باید اطمینان حاصل شود که ویبراتورهای بتنی می توانند از طریق تقویت بدون گیر افتادن هدایت شوند. قطر یکپارچه سازی موثر یک واحد خوب تقریباً ده برابر قطر سر ویبراتور است. ویبراتورهای داخلی با کیفیت بالا سرعت عملکرد خود را در بتن تازه مخلوط شده (سبز) به طور مداوم حفظ می کنند و بدین ترتیب عملکرد تلفیقی کاملاً بالاتری نسبت به ویبراتورهای داخلی دارند که سرعت کار آنها تحت بار است و کاهش می یابد.

برای شیلنگ ویبراتور بنزینی اینجا کلیک کنید.

 



کاتر آسفالت بر | ماله پروانه ای | ویبراتور ,بنزینی ,شیلنگ ,شافت ,انعطاف ,عملکرد ,شیلنگ ویبراتور ,ویبراتور بنزینی ,انعطاف پذیر ,مورد نیاز ,شافت انعطاف ,شیلنگ ویبراتور بنزینی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی آف کده اسکریپ انلاین رز تم بهترین اپلیکیشن های روز دنیا فروشگاه اینترنتی Kali linux سیستم همکاری در فروش لیان آنلاین فقط مهنــ❤ـــازم فلزیاب صنعتی ایران دور ایران بگردیم!!!