این کتاب بر نقش فعالیت بدنی در جلوگیری از بیماری‌ها تمرکز دارد و اثر فعالیت بدنی بر گروه‌های در معرض خطر (مانند افراد چاق، بیماران قلبی ـ عروقی، دیابتی‌ها، مبتلایان به پوکی استخوان و .) و همچنین اهمیت فعالیت بدنی در دوره‌های مختلف زندگی را مورد بحث قرار می‌دهد و پیشنهادهایی برای انجام هرچه بهتر و موثرتر فعالیت بدنی، ارائه می‌شود.

در نهایت، چالش‌های مربوط به مداخله در سلامت عمومی به منظور کمک به بهبود سطوح فعالیت بدنی و ارزیابی خطرات مرتبط با فعالیت بدنی، مد‌‌‌‌‌ نظر قرار می‌گیرد.

مطالعه این کتاب برای افرادی که در زمینه سلامت عمومی کار می‌کنند، مفید است؛ ضمن آنکه بر اساس سرفصل‌های مصوب درس فعالیت بدنی و تندرستی، از دروس پایه رشته علوم‌ ورزشی در مقطع کارشناسی تهیه شده است و می‌تواند مورد استفاده مدرسان و دانشجویان این رشته قرار گیرد.

کتاب فعالیت بدنی و تندرستی اثر آقای دکتر محسن محمدنیا و آقای مرتضی حاجی‌نیا به تازگی منتشر و با قیمت 14900 تومان، روانه بازار کتاب شده است.

جهت دانلود فایل پی دی اف 20 صفحه اول و یا کتاب، لطفا به این لینک مراجعه نمایید.


فیزیولوژی ورزشی و فعالیت بدنی فعالیت ,بدنی ,کتاب ,فعالیت بدنی ,کتاب فعالیت ,فعالیت بدنی، ,سلامت عمومی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گرماسان صنعتی تیک تاک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. زیرنویس اروم وب ارز دیجیتال شاهین مارکت | خرید فیلم,خرید سریال,سریال ایرانی,سریال خارجی,سریال کره ای,کارتون,مستند وبگاه ابهر1378- وبگاه هر ایرانی و ابهری پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان ترفند های بازی,ترفند های انفجار